Foto's en film - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Martien Deijsselberg - WaarBenJij.nu Foto's en film - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Martien Deijsselberg - WaarBenJij.nu

Foto's en film

Door: martiendeijsselberg

Blijf op de hoogte en volg Martien

07 Augustus 2011 | Nederland, Leiderdorp

De afgelopen week heb ik van alle foto's een zo beperkt mogelijke selectie gemaakt. Dat is nog niet zo makkelijk als je zoveel hebt gezien onderweg. De foto's staan op Picasa:
https://picasaweb.google.com/martien69/Selectie?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIXE6-He8_XrsQE&feat=directlink

En misschien herinner je je nog dat ik alweer een hele tijd geleden schreef dat ik gefilmd was onderweg. Dat was nadat ik in Benevent l'Abbaye had overnacht, bij Yves van Adosdanes. Na 5 km klimmen kwam ik in St Goussaud en werd daar opgewacht door Yves, Alain (een medepelgrim die 's nachts lekker lag te snurken in ons minislaapkamertje) en een cameraman. Zij wisten niet dat ik daarlangs zou komen, want ik had weer eens een ommetje genomen. Maar de cameraman vond het wel interessant en stelde me ook nog een paar vragen. Het ging namelijk over een nieuw stuk pelgrimsroute dat vroeger juist door de Nederlanders veel werd gebruikt. Dus wat leuk dat ik als Nederlandse net voorbij kwam fietsen. Ik was bijna vergeten dat dit nog ergens online moest staan. Dus eindelijk eens gekeken. En ja hoor, ik kom nog in beeld ook. Yves wordt vanaf 14 min 45 geinterviewd en ik kom vanaf iets na de 17 min in beeld. Hierbij de link:
http://www.demain.fr/les-chaines/demaintv-a-la-carte/demaintv-a-la-carte/fiche-edition/dautres-voies-en-limousin/

  • 10 Augustus 2011 - 08:53

    Mama:

    Eindelijk een blik op je foto's kunnen slaan,moet er nog een keer rustig voor gaan zitten. Wat een mooi document van je tocht! En nu nog een album om door te kunnen bladeren! Groetjes en tot horens.

  • 21 December 2011 - 09:40

    Peregrinofrans:

    Beste Martien,

    Het is alweer een tijdje geleden dat je op de Camino Frances was.
    Ik heb een leuke link voor jou!
    Ga naar Rtve.es en vul bij buscar het volgende in:
    Nuestros Caminos a Santiago

    Geniet nog eens van die mooie beelden!

    vriendelijke groet,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Martien

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 1080
Totaal aantal bezoekers 69041

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Op de fiets naar Rome

07 Mei 2011 - 27 Juli 2011

Fietsend naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: