Aftellen - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Martien Deijsselberg - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Martien Deijsselberg - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Martien

16 Mei 2014 | Nederland, Leiderdorp

Vanochtend Piet, de achterbuurman, uitgezwaaid. Hij gaat Santiago fietsen. Het begint bij mij nu ook erg te kriebelen! Ik weet wat ik wel en niet meeneem, mijn nieuwe fiets is ingereden en afgesteld, ben naar de kapper geweest, op mijn werk alles onder controle en in de afrondende fase. En het weer gaat de goede kant op. Kortom, ik ben er klaar voor. De eerste twee weken - tot aan de Bodensee - fietst Hans met me mee en Ruth ook nog een of twee dagen. En ik overnacht nog een nachtje bij Simone en Ruud. Gezellig! Ik heb er heel veel zin in.

Ik weet niet of ik heel vaak wifi heb onderweg. In Duitsland schijnt dat best tegen te vallen. Maar ik ga proberen weer een blog bij te houden en af en toe ook wat foto's te plaatsen. Dus hou dit blog of Facebook in de gaten als je het leuk vindt om te lezen.

  • 16 Mei 2014 - 14:22

    Monique:

    Je gaat weer een mooi avontuur tegemoet, Martien. Ik ga mee lezen en genieten van je reis..... Have fun onderweg...............!!

  • 16 Mei 2014 - 17:03

    Yvonne:

    Heel veel plezier en succes Martien!!!
    Ik ga je zeker volgen en wie weet ga ik ook een keer erheen met de fiets!!
    Lijkt me zo gaaf!!

    Goede reis!!
    Trap ze!!

    Yvonne

  • 16 Mei 2014 - 19:48

    Mama:

    Lieve dochter, ja, het komt al erg dichtbij. Natuurlijk heb je alles al op de rails. Van wie heb je dat toch? :) Geen idee!!!!
    Ik zal ook regelmatig wifi opzoeken om te volgen hoe je het maakt. Misschien koop ik een Spaanse simkaart, ik moet nog uitzoeken over hotspot en tethering (ooit van gehoord?), dan kan ik vanuit onze casita ook whatsappen. Je weet dat ik popel naar nieuws! En je weet dat ik je een hele mooie tocht toewens met mooi weer, veel wind in de rug, vooral bij de kuitenbijters en inspirerende ontmoetingen. Doe wel je helm op, ook in Nederland, ik las laatst nog weer een artikel hoe belangrijk dat is. Heel veel liefs!!!

  • 26 Mei 2014 - 18:37

    Simone:

    Ha Martien, gezellig dat je bij ons een tussenstop hebt gemaakt! Super, dat je dit avontuur aangaat! Je bent nu waarschijnlijk op de camping aan het relaxen. In ieder geval veel plezier onderweg! Liefs, Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martien

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 68955

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Op de fiets naar Rome

07 Mei 2011 - 27 Juli 2011

Fietsend naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: